erkekler soruyor

Erkeklerin kadınlar hakkında en çok merak ettikleri şeyler sorular nelerdir ?

 Erkeklerin Kadınlar Hakkında ve Kadınlarla Olan İlişkilerinde Merak Ettikleri


Kadınların merak ettiği şeyler olduğu gibi , erkeklerin de kadınlar hakkında merak ettiği sorular vardır. Bu soruların tabi ki sınırı yoktur anacak biz burada en çok merak edilen soruları beirtelim
  • Güzel bir kadına yaklaşmanın en iyi yolu ne?
  • Kadınlar erkek vücudunun en çok hangi bölgesini sever?
  • Kız arkadaşımı yatakta nasıl daha maceracı ve cinsel ilişkiye istekli hale getirebilirim?
  • Bir kadın bana telefon numarasını verdikten sonra onu aramak için ne kadar süre beklemeliyim?
  • Bir kadını ilk buluşmada etkilemenin en iyi yolu ne?
  • Benimle ilgilenip ilgilenmediğini ya da beni sadece hoş bulduğunu öğrenmenin kesin bir yolu var mı?
  • İlk buluşmamızda, sohbetteki boşluklar olağan mı, yoksa gerçekten söyleyecek bir şeyi yok mu?
  • Sevişirken partnerimi neden orgazma ulaştıramıyorum?
  • Hayatım boyunca bir daha başka bir kadınla beraber olmadan mutlu olabilir miyim?
  • Neden eski sevgilim benimle arkadaş kalmaya çalışıyor?
  • Çok hoşlandığım kız, arkadaşımla eski sevgili ne yapmam gerekiyor?
  • Kız arkadaşım var ancak, çok hoşlandığım başkası da var o da bana karşı boş değil ne yapmalıyım?

About Unknown

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.